marți, 7 ianuarie 2014

În 2014 îmi doresc...

Publicat de danyrolux la 1/07/2014 11:39:00 a.m.


Promisiuni de frumusete, pe care trebuie să le respecţi.
O rezolutie de Anul Nou este o promisiune că vei începe încă din prima zi a noului an să faci ceva ce îti doresti de mult, fără să amâni.


Anul acesta promit să:
1. Am o privire de neuitat – si fii sigură că vei avea, folosind Hyper Stretch Mascara si serul pentru gene lungi, bogate si cu volum. 

2. Îmi umplu viata de culoare – vei reusi testând în fiecare săptămână câte o culoare vibrantă de ruj. Odată ce orizonturile tale despre frumusete se deschid, vei descoperi machiajul care îti dăruieste perfectiunea si îl vei iubi!!

3. Am timp pentru mine în fiecare zi – ia o pauză din când în când. Stresul dăunează frumusetii pielii, asa că relaxează-te si răsfată-te cu un ritual SPA, minunat pentru trup si spirit!                                                                   

4. Respect un program de frumusete – nu uita să folosesti demachiant si toner în fiecare zi, pentru a păstra puritatea si echilibrul perfect al pielii tale. Completează această rutină cu o cremă de zi sau de noapte, potrivită necesitătilor ale.

5. Beneficiez de tehnologia celulelor stem, pentru o piele transformată – investeste în formule anti-aging revolutionare, bazate pe ultimele studii stiintifice. Îngrijirea pielii merită putin mai multă atentie

6. Îmi ofer un răsfăt de lux – foloseste cremă de ochi în fiecare dimineată si seară. Niciodată nu este prea târziu să lupti împotriva liniilor fine, cearcănelor si ridurilor.

7. Am grijă de iubitul meu – el trebuie să poarte un parfum subtil în timpul zilei, si o aromă intensă seara. Este declaratia de stil a bărbatului modern.



Comenzi Oriflame Focsani - Cristina Stefan
Mobil: 0721/575.119 YM ID: cristy.stefan29

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Oriflame Focsani - Cristina Stefan Copyright © 2013 Design by Danyrolux